Dagen efter.

Jag känner mig bakfull idag, även om jag inte drack en droppe igår.
Antar att det var alla spänningar som släppte.

Igår var det en intensiv dag.
Vi började med att skubba golvet i köket, milimeter för milimter.
Det är OTROLIGT hur skitigt vissa har det i sina kök.
Kan även ha att göra med att vi är extrema pedanter.

Jag gjorde något igår som jag aldrig skulle gjort i vanliga fall.
Antar att jag skulle kunna gå över stock och sten för mitt företag.
=)
Vi satt nämligen i bilkö, kön sniglade sig fram och vi var superstressade, samtidigt lyssande vi på Christer i P3.
Programmet handlade om vad man tänkte på just nu.
Jag han varken tänka eller känna efter, jag bara agerade.
Jag plockade helt sonika fram mobilen och ringde in till programmet och kom med.
Jag sa att jag  tänkte på att jag från och idag skulle laga kaffe med kärlek för resten av mitt liv.
Haha, helt galet!
Jag ville få fram mer om Café Con Amor men det är svårt att inte gå över gränsen i radio. Numera kan jag lägga till ännu en sak på min lista "saker som jag aldrig trodde att jag skulle göra"

Smygöppningen blev över förväntan.
Fredagar är mysdagar och alla som är i branchen vet hur lite det är att göra en fredagkväll.
Vi öppnade 19:00 och stängde 23:00.
Under den tiden hade vi 13 kunder, vi hade räknat med noll så det var ju bra!
Tanken var att vi bara skulle synas igår, prata med förbipasserande och bara ha det bra.



Idag återstår det mer jobb innan vi kör igång den riktiga öppningen på måndag.
Herregud, jag längtar bort hela helgen!

Tyvärr så havererade min dator för en tid sedan, detta resulterade i att mina bilder på lokalen innan vi rev försvann.
Jag hittade dock lite.
Före och efter, håll till godo.





Innan






Efter



Före



Efter


Före


Efter




Före


Efter.
Stolt ägarinna.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0