Att springa i uppförsbacke.

Ja, så är det ibland. Det blir uppförsbackar i livet men då bestämmer jag mig för att springa.

Idag har vi slitit som djur med att få ordning på lokalen. Vi skrubbar, målar, silikonar och desinficerar allt som kommer i våg väg.
 Tyvärr så kan vi inte koppla in en diskmaskin så då måste vi anställa en rörmockare, och rörmockaren har inte alltid tid eller lust att hjälpa så snabbt som vi vill. Vi mutar, pressar, hotar och ber på våra bara knän då vi blir måste använda oss av hjälp från utomstående. Det funkar hyfsat får jag säga.

Idag har vi lyckats med det osannolika 2 gånger.
Först skulle jag flytta ett kylskåp och då råkade jag givetvis stjälpa ut några liter VIT färg på golvet.
 Då skrek jag hemska könsord som jag ska bespara er.
Det var bara att lägga sig på alla fyra och torka glas och färg.

En halvtimma senare var det Johannas tur, hon lyckades spilla ut SVART färg på golvet. Då var det Johannas tur att skrika hemska könsord och sedan lägga sig på alla fyra och torka färg.
Vi tröstade dock oss med att vi iallafall lyckades spilla vit färg på det ljusa golver och svart färg på det mörka golvet.




Johannas incident, hi, hi.


Visst börjar det arta sig?

Övervåningen, full av kärlek.
=)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser helt sjukt fantastiskt ut, efter er beskrivning som man fick dagen lokalen "typ" blev er, ..... så kunde jag aldrig førestælla mig att det skulle se så otroligt fint ut. Førstår om ni har slitit som djur, - men resultatet ær ju bara WOW !!!!! Ni ær jævligt duktiga asså!

VILKEN DAG ØPPNAR NI???? jag vill ju så gærna stå kvar vid mitt belsut att stå som hejaklack med kameran i høgsta hugg och massa ballonger på øppningsdagen, ... men ni vet hur det ær, - inte alltid så lætt att komma i från :) finns ju en annan spænnande øppning som vankas...:) blir lycklig och nøjd om jag får chansen å vara med på en ! ....

om jag inte kan komma nær ni øppnar så ska jag absolut komma i flera dagar någon gång senare, å bara mysa på gøteborgs mysigaste cafe.

Pussar



2009-10-08 @ 21:24:17
Postat av: Nanna

2009-10-08 @ 21:25:29
Postat av: Anna (bit sandvika)

Hej! Jag hittade till din blogg! Vad fint det ser ut! Det kommer att gå jätte bra för er! Lycka till med allt nu!

2009-10-09 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0