Tecken på ålderdom.

Igår var det fredagsmys för hela slanten.
 Jag låg i soffan med mina sköna filtar från Guatemala och massa kuddar och bara kopplade av, Kristoffer hade tänkt upp massa ljus överallt, så mysigt och så behövligt.
När klockan närmade sig 21:00 började det svida i Fröken Alexanderssons ögon, jag ansträngde mig att vara vaken fram till 22:00, sedan la jag mig i sängen och drog en ursäkt om att jag bara skulle lägga mig och blunda medan jag lyssnade på tv:n. Kristoffer gick inte på den ursäkten och 1 minut efter att jag lagt huvudet på kudden slocknade jag som en klubbad säl.

Det bästa med att lägga sig tidigt är att man vaknar utvilad tidigt.
Nu sitter jag här, det är lördag morgon, regnet smattrar mot rutan och det är riktigt svenskt höstrusk ute.
Jag är laddad, förhoppningsvis så ska vi ha en bra dag på Con Amor idag.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0