Tagit sikte på sängen.

Igår kunde jag inte somna. Det gick bara inte. Ända sedan jag frigjorde mig från mitt förra jobb i maj har jag sovit otroligt bra varenda natt. Innan dess hade jag ett rent helvetesår bakom mig med sömnsvårigheter.
NÅVÄL, igår kväll var det stopp. Tankarna började genast surra. Hade jag sovit för många timmar natten innan då jag fick sovmorgon till 08:00? Eller var det espresson som jag provsmakade vid 17:00? Kanske la jag mig lite hungrig? Den västa frågaställningen är nog ändå, ska problemen komma tillbaka???
Nu ligger jag iallafall i sängen och om jag inte känner helt fel så tror jag nog att ögonen svider lite.
Go natt Svealand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0