Praktikanten Kristoffer.

God morgon.

Igår hade vi upplärning med Kristoffer eftersom Johanna var tvungen att åka hem till Tranemo. Han ska jobba med mig idag och för mödan får han gratis mat. Enligt skatteverkets regler får man ta hjälp av närstående släkting eller familjemedlem utan att betala lön, bra va!!!???
Han började jobba klockan 15:00 och efter att ha jobbat i 15 minuter så började han pipa om rast och hunger, suck....ja så det var bara att låta han äta gratismat.

Efter att han hade ätit så skulle han få laga Pesto under sträng uppsyn från mig. Det gick bra om man bortser från att stora delar av den dyra parmesanosten hamnade på golvet istället.

Idag blir det spännande, på riktigt.
Jag är rädd, på riktigt.
Be för mig, på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0