Paus.

Jag tog en liten paus i mitt Desperate H-titande. Tog mig en bensträckare ut i köket för att ta mig den sedvanliga rundan i skafferiet och kylskåpet. Givetvis så var det inget överraskande såsom några kilon lösgodis, ostbågar och chips utan de sedavanliga svarta bönorna, kikärterna och havregrynen.
När jag för en gångs skull tog mig mig en titt i frysen så fick jag mig en överraskning. Ett paket färdiga köttbullar från Findus. Vad i hela...
Färdigmat får ej köpas eller förtäras i detta hem.
Vem har lagt dom där?
Jag får ta ett snack med Kristoffer när han kommer hem.

Nåväl, eftersom varken min vapensyster eller vapenbroder är hemma idag så blir det inte heller någon 3-rätters så. Jag äter upp dom små rackarna så slipper vi se dom mer.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0