Nämen, fritid?

Jag är hemma nu, det är en konstig känsla måste jag säga. Ensam är jag också, Kristoffer är på fest med sina klasskamrater. Jag gillar dock ensamheten, det ger mig tid till att tänka och få vara.

Jo, det var lungt idag så vi stängde tidigare. För det första så är det en speciell helg och för det andra så är det fotboll idag, IFK-AIK. Hela Göteborg sitter bänkade framför sina tv-apparater och hejar för allt dom är värda.

Det är konstigt att plötsligt ha massa tid som ska fyllas. Massa och massa men att komma hem 15:00 är lyxigt. Det är så ovanligt nu för tiden att jag knappt vet vad jag ska göra. Jag sitter här och stirrar rätt in i väggen och mummlar för mig själv.

Nä, så illa är det inte. I-poden ligger på laddning, om en stund ska jag bege mig ut i min kära skog på en joggingtur, sedan ska jag köpa mina tidningar och tappa upp ett bad, shit va nice!
Ja, sen får jag väl ta och betala lite räkningar och sånt trist som jag inte haft tid till i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0