J***ar tv!

Puh, nu har jag suttit framför fejjan i mer än en timma för att lägga upp bilder . Det rimmar illa, jag har inte riktigt tålamodet för att sitta och vänta på att uppladdningen ska bli klar, misslyckas och sedan bli klar igen. Nåväl, nu är det gjort. Nu kan mina vänner även i Mexico och Guatemala ta del av Con Amor.

Nu hade jag faktiskt tänkt sätta mig i soffan och titta lite på tv men tji fick jag. När jag satte mig ner så måste jag satt arslet precis på fjärren för plötsligt så slutade ljudet att fungera och det var inte MUTE-knappen. Jag ger upp.
Så, nu lägger jag mig i sängen och tittar på datorn istället, den är i vart fall alltid med mig.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0