Idag är dagen.

För exakt en månad sedan slog vi upp dörrarna till Café Con Amor. Vart tog dom 4 veckorna vägen? Jisses. Det är fortfarande lika roligt att gå till jobbet och jag hoppas att denna känsla ska hålla i sig i många år.

Vår första månad har varit bra, vi har legat lite under våra önsketal men vi kan omöjligen klaga efter att ha öppet så kort tid. Vi har redan lyckats skapa rutiner bland människor och stammisarna är ett faktum.
Igår kväll hade vi ett knökfyllt Con Amor, folk var helt underbara och delade bord med varandra. Det är precis den hjärtliga känslan vi vill ha, att dela systerlig och broderligt.

Efter att nu ha jobbat 1 månad utan uppehåll känner jag mig konstigt nog inte så väldans sliten, sä länge jag får mina små sovmornar så klarar jag mig helt fint.

Nu är det dags att sticke ner till jobbet, tänkte ta och äta lite frukost där nere innan jag börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0