Guten morgen!!!

Ååååh, vad härligt det var att sova fram till 07:30. Nu är jag så pigg och utvilad.
Idag är det torsdag och torsdagar är bra dagar.
På fredag är det löning för Sveriges befolkning och då kommer det bli ännu mer att göra.
Det som är ännu mer lajbans är att Johanna ska vara ledig på lördag, alltså måste jag ha en ersättare.
Min ersättare får bli Kristoffer, han ska få upplärning imorgon några timmar på eftermiddagen. Han får bli min assistent helt enkelt. Plocka disk, häma saker och ta betalt, resten sköter jag.
Eftersom det är lördag kommer trycket bli enormt.
Jag är inte orolig, jag är livrädd.
Så snälla, besök mig inte på lördag om du inte vill bli vittne till ett nervöst sammanbrott.


Rufs och tufs.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0