Varberg

Jag har haft en härlig födelsedag.
Hotellet som vi bodde på var verkligen förstklassigt, från början till slut.

Maten vi fick var kanon, inte den vanliga frokustbuffén med prinskorvar
som simmar runt i fett och omelett som mest påminner om en spya.
Nej,nej. Det vi fick var lax, färska räkor,sill, potatissallad, jordgubbar, grädde
och massa annan god mat.





En nästan uppslukad lunch.




Vi har tränat yoga, boxning och styrketräning.
Vi har badat, bastat, solat och lekt.
Vi har ätit, ätit och ätit.
Vi har gjort det som jag tycket är kul här i livet helt enkelt.




 
Varberg spa



Jag hade ju även turen att ha tillgång till hela det engelska U21-landslaget.
Det är surrealistiskt att plötsligt se massa stjärnor som man som regel ser
på tv om lördagarna och i nästa vända sitta brevid en på en uteservering.

Jag tog även mod till mig att sonika stapla fram till en Chelseaspelare och
frågade om vi inte kunde ta en bild tillsammans. Wooohoooo!

Min sambo tyckte nog att detta var hundra gånger häftigare än jag. =)




En födelsedagsöl på uteserveringen.




Middag med älskade.








Varför välja en dessert när man kan välja från ett helt dessertbord?




Bilden som aldrig får raderas. Denna ska förstoras upp och hängas mellan
mig och min sambo. Min sambo är ett STORT Chelseafan.




Inväntar solnedgången.




Ett bra avslut på en härlig dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0