Sol, sol, sol

Härligt väder idag!

Hade möte med två otroligt tillmötesgående damer på skatteförvaltningen idag,
vi fick svar på alla våra frågor och lite därtill.
Vi gick därifrån snäppet klokare.
Än finns det hopp för mänskligheten!

Vi har även gått vidare i våra förhandlingar ang lokal,
vi har satt hårt mot hårt.
Antingen kommer hela skiten att brista eller så kommer vi att ha en lokal snart.

Jag ber en stilla bön att vi inte muckar med maffian eller dyl,
kanske jag vaknar upp med ett hästhuvud i sängen imorgon....

Dags att ta tag i eftermiddagen.





Utsikten från mitt vardagsrum. Denna damm utnyttjas flitigt till grillning,
pick-nick, solning m.m. En oas mitt i stan. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0