Lördagen i bilder.

Ja, det var verligen lyckat igår.
Efter att ha jobbat till 19:00 begav jag och min kollega Lisa oss hem.
Väl hemma slängde vi ihop tapas.
Hemmagjord aioli, räkor, parmaskinka, manchegost, stekta champinjoner,
och annat gott.
Mums!

Vi satt och prata samt åt och drack gott rosé hela kvällen.
Vi var även ute en sväng, Bergen är en häftig utestad som må prövas.
Klockan 02:30, efter ETT glas vitvin och EN drink så gick vi hem.

Idag vaknade jag som en prinsessa.
Inga minnesluckor, ingen ångerst och ingen bakfylla!

För somliga patetiskt, för mig stort.
Det är hit jag vill.
Kunna gå ut och träffa folk utan att dricka mig redlös.
Underbart. Lycka!




Belöningen efter en hård dag på jobbet.




Sugen?




Lisa lyser som solen.





Varför är alltid gräset grönare på andra sidan?




Skål!




När mörkret faller på...





...är det dags att gå ut.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0