Heja Sverige!

Kollar fotbollen nu.
Jisses, byt ut Sveriges landslag till våra U21-pojkar istället!
Duktiga pojkar, verkligen.

Har precis ätit kebab, min snälla fina man kom hem med det till mig.
Idag har jag svullat hela dagen, har säkert gått upp 2 kilo.
Imorgon ska jag straffas, nu blir det minst 2 pass om dagen veckan ut.
Piskas ska jag, ordentligt!!!

På fredag är det midsommar, ska fira ute i skogen med vänner.
På lördagen kommer min syster och hennes pojkvän på besök, dom åker inte hit för min skull
utan dom ska gå på konsert.
På söndag, ja då fyller jag visst år också, helvete...jag pallar inte!


Nä, nu kollar jag sista minutenresor istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0