Flipperi flopp

Igår flippade bloggen, gick inte att gära någonting.

Idag startade jag dagen med att gå upp för berget och springa ner.
Härlig känsla, tro mig.

Efter att ha varit lite hurtig stack jag ner till våran badplats och solade,
så jäklar gött!

Det är inte dumt att kunna kombinera semester och jobb.
Nu ska jag hoppa in i duschen, klockan 15:00 blir det jobb, wehej!





Husen nere vid hamnen i Bergen.




Här vill jag bo!




Eller varför inte här?









Så fina.




I detta pyttelilla gula pepparkakshus bor mina vänner. Huset ligger inkilat
mellan de andra bjässarna och är 50 kvm stort, 2 vånings. Allt är minimalt
och underbart gulligt. Så här kunde jag också tänkt mig att bo.=)





Norrmännen har humor dom.



Efter en lång och skön dag i solen är det gött att slänga fram bäddsoffan,
sätta på Desperate H. och låta balkongdörren stå på vid gavel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0