Fas-oförändrad.

Sitter fortfarande i soffan, 
som jag har gjort  de senaste timmarna.
Oj,oj,oj,aj,aj,aj,

Har gått bärsärkargång här hemma,
letat och hittat alla gömmor min sambo har för mig.
Glass, kaka, läsk, chips....slurp, rätt ner i magen.
Jag kommer förmodligen få väldigt ont i magen snart,
är inte så van vid att stoppa i mig så mycket socker.

Igår hade min sambo pokerkväll här hemma,
då brukar han bjuda på massa snask.
Han brukar även gömma eller kasta det som blir över efter en pokerkväll,
vi har som policy att inte ha gotte hemma, då blir det att man äter.

Igår kom jag hem full som en kastrull och idag är jag bakis och skakis.
Det enda som hjälper är att äta skräp så jag har vänt upp och ner på hela köket,
klättrat upp i skafferiet och trevat efter gotte, famlat högst upp på alla hyllor som jag vanligvis inte når,
inspekterat varenda milimeter i frysen och till min fröjd hittat både det ena och det andra. =)

Ojojoj, detta är inte bra för karman, nu kommer det att bli en riktig skitvecka.
Förresten så har karma redan börjat straffa mig, mina semesterpengar från norge kom idag,
och summan kan bara inte stämma, det är x tusenlappar för lite. Förresten så spillde jag precis ut
1 liter läsk i soffan.

Aj,aj,aj, nu fick jag verkligen ont i magen....





Innan det gick som det gick.




Varför ta en när man kan äta två?




De här godbitarna var väl gömda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0