Det finns inga dåliga väder

....bara dåliga kläder.
Nu har vi varit ute och rastat mig,
blir så lätt gnällig när jag sitter inne för länge.
Vi var inom videobutiken och hyrde några filmer,
sedan tog vi oss en promand.

Nu har vi låtit ostarna morgna i värmen, luftat vinet och dukat fram,
det är bara att hugga in, som jag har längtat!

Visst är det härligt med fredagar, allt blir så mycket trevligare.
Nu tar vi på oss mjukiskläder, kryper ner i soffan och gottar oss.
Tusen tack för fredagar!

Påbylsad och butter, dags att rasta mig.



Såja, nu är jag glad igen efter att fått promenera och hyra några filmer.



Dags att korka upp en 13-årig Rioja.




Nu äter vi tapas och myser. Trevlig fredag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0