Dåligt samvete.

Har haft dåligt samvete...riktigt dålig.
Var inom taxfreen på vägen upp till Bergen,
gick och titta och luktade som vanligt, köper aldrig.
Sedan blev allt plötsligt svart och 10 minuter
senare står jag utanför med de här godbitarna.





Två parfymer från DG, läppglans från Dior, solpuder från YSL och puder
från Clinic.



Tycker i efterhand att det var lite onödigt, pengarna kunde jag kunnat göra något
mycket trevligare för och mitt behov av märkesgrejer är minimalt.
Tro mig, nästan alla mina kläder kommer från väldens alla hörn, en tjuga hit
en tjuga dit.

Jag tror på karma, gör något bra så kommer det slungandes tillbaka.

Igår var jag duktig, slet hårt hela dagen med ett leende på läpparna
och tränade fast jag var jättetrött.

Idag kollar jag mitt norska konto och ser till min förvåning att jag har
frått tillbaka en härlig slant från norska skattekontoret.
Wehej!
Jag har slutat ha dåligt samvete för nu var jag värd dessa saker.

Naiv?
Kanske.
Lycklig?
Ja!

Nu drar vi på jobb och gör den här dagen till en av de bästa även om vi kör långpass!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0