Beroende...

...det är helt otroligt hur beroende man kan bli av internet.

Varje morgon efter min skogspromenad tar jag och sätter på en kopp grönt te, några koppar kaffe och mixar 2 apelsiner med några frysta jordgubbar. Jag kan rekomendera denna shaken till alla, alltså apelsiner+jordgubbar, den är grymt god, do it, do it, do it! Smakar precis som Brämhults Apelsin/jordgubbsjuice.

Efter att ha placerat ut alla mina koppar och glas sätter jag mig med min kära laptop och börjar med dagens bestyr, vilket menas att:
Läsa aftonbladet.se, vad kan ha hänt i världen.
Kolla blocket.se efter lokalen som jag kan titta på.
Efter detta kommer kändisbloggarna,
alltså detta är så att man skäms men jag läser dagligen Linda Rosings blogg på www.kanal5.se, varför vet jag inte.
Hon skriver som en kratta och ibland undrar jag om hon inte är en gnutta efterbliven eller i bästa fall har en 12-årings hjärna. Jag läser den varje dag av den anledningen att jag fortfarande förundras över att hon har läsare (mig+massa andra).

Den andra bloggen som måste läsas är Carolina Gynnings på www.stureplan.se, hon är gapig, har ett omväxlande humör och målar underbara tavlor. Hon är härlig, rak och störig på en och samma gång. Vissa dagar ger hon "skinny-tips", vilken är helt galet fel enligt mig medan hon andra dagar är grymt självständig, uppkäftig och ger folk en känga till höger och vänster.

Den tredje och sista bloggen på "måstelistan" är Katrin Zytomierskas blogg på www.finest.se, hon är härlig, har humor och är superduktig på att fånga läsarna. Vissa gånger går hon över gränsen men det är en underhållande blogg.

Efter detta tar jag mig en titt på 2 vänners bloggar, det är underbart att följa vardagen hos vänner många mil bort.

Ja, nu vet ni hur det ligger till. Det är otroligt att man faktiskt fastnar så snabbt, men rutiner är rutiner och måste följas varje dag innan jobbet tar vid. =)

Nu ska jag ner och spela fotbollsmatch, vi ska möta seriens bästa lag och jag är meget nervös då jag är säker på att vi kommer att åka på massa spö. Det får inte glömmas att det bara är simpel korpfotboll men man vill ju hålla fanan högt.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0