Andas uuuuuut

Jahapp, då har vi varit på möte. Alltid lite nervöst innan man sagt första ordet....man sitter där mittemot varandra, harklar sig och fösöker hålla blicken stadigt och händerna i styr.

Trodde att det skulle vara en medelålders bister herre i kostym och begynnande flint som skulle hålla i mötet, tji fick vi.
Killen vi träffade ville att vi skulle kalla honom Calle, han var 35 år, hade humor och hade en ledig men samtidigt snygg klädstil.

Jag har under det sista året varit på otaliga möten i fastighetsbranschen, och det är alltid samma visa.
Gubbar i kostym som mer än gärna vill klappa mig på huvudet och berätta hur saker och ting  ska gå till.
Detta hade varit fine om det inte var så att jag EXAKT vet hur det går till i denna fula bransch.
Att hugga tillbaka är inte alltid det bästa alternativet men man får tyst på deras dumheter. =)

Calle däremot, han var en vettig person, han visste hur man spelade fair och vi visste hur man lade korten rätt.
Nu håller vi tummarna för att Calle älskar oss lika mycket som vi älskar Calle och att han väljer att utse oss till sina nya hyresgäster.
Jag målade till och med naglarna i flera lager för Calles skull så konstigt vore det om han inte väljer oss, eller?

Om vi får en lokal så innerbär det att vi inom några månader kan öppna upp vårt café som vi drömt om så länge.

Hade gärna velat fira idag men jag håller igen, det är lika så bra. =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0