Stor dag

i mitt liv.
Om allt går som det ska så kommer jag att få en nyckel till lokalen idag.
Dom sista pusselbitarna ska falla på plats.

Igår hade jag en sån där hektisk dag igen.
Solen sken och vi tog bilen till Marstrand, väl i Marstrand öppnade sig himmeln
och det fullkomligt öste ner.
Snopet?
Jodå.
Jaja, lite regn stoppar inte mig.
Jag hittade en mysigt litet ställe uppe vid fästningen där vi satt i skydd undan regnet.
Humöret hade sjukt en bit men efter att fått ätit underbar makrill och väntat till det
blev uppehåll så kom vi tillbaka i fas igen.



Idag åker moder och fader, tack för det. Nu räcker det.
Träningen har kommit på efterkälke och det har blivit alldeles för mycket vin.

Nu ska jag tillbaka till gamla rutiner, tack, tack, tack..




Vad hände? Jag som hade på mig bikinin och sommarklänningen!




Pick-nick i ett litet skrymsle uppe vid fästningen.




Makgrill.








Fästningen i Marstrand.




Humor.




Skulle vilja ha om jag slapp betala och underhålla. =)




Ett mecka för segelfantaster.




Förväntansfulla turister.




Humor: 2




Göteborgs hamn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0