Snart helg.

Jag blir förundrad över hur fort tiden går ibland.
Bara 6 månader kvar till jul, jodå.

Här i Bergen går tiden extra fort, trist nog.
Det har varit full rulle den senaste veckan,
jobb,träning, jobb träning och sen lite sova.
Det är härligt att ha och göra, värre är det att vara rastlös,
i vart fall i min värld.

Idag har jag stått och förundrats över alla turister som kommer hit.
Italiernarna är underbara med deras gälla stämma och vevande armar.
Det stämmer verkligen att dom har ett gediget kroppsspråk.
Jag önskar att jag någon gång kan resa till Italien och lära mig en
del av kulturen.

Jag längtar lite efter semester men vet ännu inte om eller när det skulle kunna
bli. Allt beror på om vi har fått lokalen som vi så gärna vill ha.
Om vi inte har fått lokalen så lär jag i vart fall inte kunna ta någon semester för
då är jag ju arbetslös.
Skit också.

Nu ska jag göra mina avslappningsövningar, känner att det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0