Semester.

Japp, nu har jag semester.
Arbetet tar vid igen den 10 augusti,
så jäklar gött, fast ändå inte.
Jag vill ju bara komma igång med företaget men
nu är det inte mycket som vi kan göra.

Igår hade jag väldigt trevligt.
Vi var och åt på La Sombrita med Robert och Ann.
Det var en supertrevligt kväll, maten var sådär men
sällskapet var av toppklass.
Vi drack öl hela kvällen, vilket jag känner av idag,
både huvudet och magen gör ont.
Jag var en riktig slarver igår och glömde kameran hela dagen
så tyvärr blir det inga bilder från gårdagen.

Idag blir det en sväng ut i skärgården,
vädret är ju faktiskt ganska ok så jag tror nog att jag packar biknin. =)

Ha en skön dag alla!



 
Vad tycker ni om mina fantastiskt fina shorts somjag köpte i Oslo på
Gina Tricot för en 20?




Frukostbordet, var sin sida av soffan med varsin dator.
Länge leve kommunikationen oss emellan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0