Mjukstart på veckan.

Jag hade ställt klockan på 7:30 men hade 1000 ursäkter att sova vidare.
Kände mig inte jättesugen på att  slänga på mig träningskläderna och springa ute i
skogen idag.
Det regnar, blåser och är allmänt trist.
Bättre och sitta inne och dricka en god kopp kaffe och blogga.

Igår var jag lite sliten, låg mest på soffan hela dagen och läste tidningarna eller sov.
Om det varit för 10 år sedan så skulle jag ha mått som vanligt, numera måste man kurera
sig i 2 dagar innen baksmällan släpper sig tag om en.

Här kommer lite bilder från lördagen. Som i övrigt var helt fantastisk.
Så många underbara människor som jag inte träffat på ett tag.
Det blev mingel, plockmat och liveband. Killarna hade varkligen fixat
ett perfekt fest.




Vi hade tur med vädret och tog båten in till festen. Hur härligt som helst.




Skybridgen var poppis.




Jag och Erik förfestar i båten.




Jag och Mimi dricker rosa bubbel och tar igen lite snack.




Göteborgs hamn, vi närmar oss.




Väl framme vid festen blev det mingel och trubadursång.




Hittade min andra halva Hanna. Visst är det underbart!




Mannen och Hampus.




Karl och Viktor myser loss.




Dags att gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0