Lite att ta igen.

Då var man hemma igen efter ännu en helg av äventyr.
Det har varit bland det grymmaste jag någonsin har gjort,
jag lovar och svär!
Jag har kommit lite efter med bloggandet, vilket inte är ok.
Idag kommer jag att lägga upp lite bilder från torsdagen då
vi var ute och åt, de 3 fantastiska.

Imorgon ska jag upp tidigt, i vart fall är 06:00 tidigt för mig.
Sedan blir det träning, big time!
Jag har slarvat som bara den i det sista, vetemjöl och massa
socker.
Magen står ut som en ballong, den ömmar och vägrar vara mig vän,
jag klappar på den och ojar mig.
Imorgon ska vi ta tag i det, for sure.




Lite chill på utegården innan det är dags att äta.




Maja i egen hög person, en av kissarna som jag var kattvakt åt i veckan.




Tema rosa, jojemän.




Dags att kila till restaurangen.




Tripp, trapp...




Detta mina vänner, den godaste sushin jag har ätit, någonsin.




Detta mina vänner var inte den godaste desserten jag har ätit men den dög.




Fin avslutning på en fin kväll med fina människor.

Kommentarer
Postat av: E

Mumma, får nog bli sushi till lunch idag!

2009-07-13 @ 09:44:12
URL: http://emtomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0