Kattvakt.

Jag är kattvakt.
Min sambo och jag bor i det lilla, lilla pepparkakshuset som jag visat er på bild innan.
Vi ska bo här tills på fredag är det tänkt.
Katterna är galna, klockan 05:00 väckte dom oss, då ville dom in i sovrummet och leka.
Det är full rulle hela tiden, krash, bom, bang, spinn, mjau, fy, nej!!
Dom gillar inte mig, jag är sträng, däremot så gillar dom min sambo, han är snäll.

Idag tog jag med min sambo upp på min sedvanliga motionsrunda på berget, det var uppskattat.
Får se om det är lika uppskattat imorgon när träningsvärken ger sig till känna.

Om en stund ska vi ut på rundvandring, sedan blir det jobb för min del i några timmar.
Ikväll ska vi grilla här "hemma" på uteterassen. Gott rödvin och en köttbit, det blir bra det.

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0