Jag har numera en lokal+en jäklar massa inventarie!

Nu är det klart!!!
Pengarna har bytt ägare, papper har skrivits på.
Jag har numera nycklarna och tillgång till lokalen.
Jag äger numera en fet esspressomaskin, kaffekvarnar, airconanläggning, koppar, barstolar,
och en hel massa annat.
Eller, jag äger ju 50% procent, min bästa vän äger ju den andra halvan.

Vi har lagat premiärkaffe och bara gått runt i lokalen och låtit allt sjunka in.
Det är så mycket vi vill göra men så mycket vi inte kan göra.
Det är pappersarbete till 1000.
Vi väntar på att vårt AB ska bli godkänt, vi måste även ansöka om bygggnadstillstånd.
Det hindrar oss dock inte från att smygriva några väggar.

Det är nervöst, så jäklar nervöst, men det kan ju inte gå mer än åt helvete.

Här kommer pyttelite bilder på lokalen.




Permiärkaffet, så otroligt nöjd.




Många knappar att pilla på.








Underbara goda esspresso.




Att hålla på med kaffe är en passion, hobby och livsstil för mig.




Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: precis!

2009-07-23 @ 14:27:33
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0