Jag börjar bli vuxen.

Jag anser att jag faktiskt håller på att bli det.
Svårt att tro kanske.
Ett tecken är att jag går och lägger mig 23:00 och frivilligt går upp 7:30.
Frivilligt och frivilligt, men jag ställer klockan och går upp när den ringer.

Väl ute i köket har jag redan förberett kaffet kvällen innan så att det bara är
att trycka på knappen.
Ja, till och med en skål med nötter har jag ställt fram.

Nu sitter jag här och njuter av nybryggt kaffe och tittar ut genom fönstret.
Vädret ser lovande ut så det kommer med stor sannolikhet bli en liten
tripp till Styrsö (en ö utanför Göteborg)

Nu ska jag bara låta frukosten sjunka, sedan ska jag ta en joggingtur ute i
min älskade skog.
Jag har saknat skogen och det ska bli skönt att äntligen få ses åter.





Kommentarer
Postat av: Madelen

Tack så jättemycket =)

2009-07-24 @ 08:07:54
URL: http://madylane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0