Ingen ork

Är hemma i Götlaborg nu.
Det var lite sorligt idag på morgonen.
Jag satt på flygbussen klockan 07:00 i morse och
blickade upp mot bergen och tog ett tyst förväl.
Jag har verkligen haft en bra tid.

Nu kan ni pusta ut, inga fler bergsbilder eller mig posande i
träningskläder.

Tyvärr så har jag blivit sjuk, influensa.
Kanske svininfluensa?
Jag tyckte att resenärerna sneglade/stirrade på mig
när jag hostade, tog omvägar runt mig på flygplatsen.

Jag sov hela resan Bergen-Kastrup, Karstup-Landvetter,
Ögonlocken gick igen innan planet hann lyfta och jag vaknade när planet
landade.

Det var skönt att komma hem till älskade lägenheten igen,
den har jag verkligen saknat.
Väl hemma kröp jag ner i sängen och där har jag legat hela
eftemiddagen.

Det är gött att vara sjuk,jag blir så ompysslad.
Jag passar på,det är så sällan det sker. =)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Välkommen hem till Sverige och krya på dig.

Fantastiskt vackra bilder på solnedgången, den förstår jag att du kommer att sakna :-)

2009-07-20 @ 09:34:15
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0