Helt slut.

Det har varit full rulle idag.
Jag och mina föräldrar har varit ute i Göteborgs skärgård och kikat runt.
Vi hängde runt på Hönö, Öckerö, Hälsö och Fotö.
Det tog ett par timmar.
När vi sedan kom tillbaka till Göteborg tog vi en lång promenad i Änggårdsbergen,
Botaniska och Slottsskogen,vilket också tog ett par timmar.
Sedan avslutade vi med en välförtjänt öl i Linné.

Nu är jag helt slut, färdig och död.
Det tog på krafterna att hålla igång hela dagen,
kroppen är visst inte riktigt frisk än.

Nu måste jag vila upp mig,
Imorgon ska vi på möte med mannen som har lokalen som snart
ska bli våran.

Ha en skön kväll.




Peppar för en dag med Mater und Pater.




Inne i Göteborg regnade det men ute på Öckerö sken solen.




Tittar på båtarna på Öckerö.








När vi väl var ute och körde så såg vi en tromb!
Första gången i mitt liv som jag stöter på en.




Änggårdsbergen. Det är här jag håller till om morgonen när jag är i Göteborg.




Botaniska.




Japanska dalen i Botaniska.




Hittade Liljor,min favoritblomma.




och ännu fler...




och ännu lite fler.




Slottsskogen.




Sen gick vi och tog oss en öl,den smakade bra den.=)




Det kom en regnoväder som hette duga.
Det är något som håller på att gå snett, visst är det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0