Helgens planer!

Nu är jag hemma i lägenheten igen här i Göteborg.
Det blir inte så mycket mer än ompackning och en dusch för sedan ska jag vidare.
Planen är att vi ska ta oss ner til Teckomatorp i Skåne för att fira av en vän till mig
som fyller 30 år.
Vi ska inte fira henne förrän imorgon men vi passar på att sticka ner idag så att
vi får chansen att umgås lite.
När jag lärde känna henne för 10 år sedan ägnade vi oss bara åt att festa,
ragga killar och leva rövare.
Numera bor hon på en stor gård med sin sambo och deras underbart söta dotter
Nathalie.

Jag misstänker dock att rövarna kommer att komma fram imorgon. =)

Nu ska jag förnya mig.
2 gånger om året brukar jag fixa till håret,antingen slinga det eller färga det.
Eftersom jag är ljus från början så brukar det räcka med dessa 2 gånger,
vilket är tacksamt.
Tyvärr så har jag inte exponerat mig så mycket i solen det senaste halvåret vilket
har lett till att håret blivit lite tråkigt.
Detta ska vi nu råda bot på.
Håll tummarna på att det inte blir gult eller att håret trillar av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0