Bio.

Kristoffer kom på en suverän idé om att vi skulle gå på bio ikväll.
När vi kom till Biopalatset insåg jag att det inte bara var min suveräna pojkvän som tänkt ut detta.
Jag fick fick slåss med näbbar och klor för att ens komma åt några ynka bitar smågodis.
Det är vissa gånger jag förbannar storstäder, detta är en av de gångerna.

Filmen som vi valde att se var Transformers 2.
Vem kom inte ihåg den serien som barn?

Om du gillar action och pratande bilar/robotar/aliens så kommer du att älska denna film,
om inte, tänk om och se något mer lättsmält.
Jag gillade filmen, snygga filmklipp och mäktiga scener, dock tog stridsscenerna över och det hela blev
lite rörigt.
Den får 3 stjärnor av 5 möjliga.

Jill, den allsmäktiga biogudinnan har talat.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0