Ur fas.

Det finns inget värre än att inte få sova. Sömn är bland det viktigaste som finns. Nu har jag i två nätter legat och vänt och vridit på mig en bit in till 03:00. Jag var dödstrött igår när jag gick och lade mig men när jag precis somnade så vaknade jag igen. Bläääääääääääääääääää.

Jaja, tack och lov så behöver jag inte gå upp klockan 06:00.

Jag startar dagen hemma idag, att hasa runt i myskläder med en kopp te i handen är inte dumt alls. Ingen träning blir det idag heller, det är svinkallt ute vilket resulterar i att det som töat numera har ersatts med is. Jag tror inte att det hade varit så poppis om jag gick och slog ihjäl mig i skogen på köpet.

Idag har vi ännu en mysdag framför oss på jobbet. Glädjer mig åt det lilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0