Må dåligt av julmusiken.

Ser på nyhetsmorgon. Varje år kommer det in massa klagomål från butiksanställda som mår dåligt av julmusiken. Tro fan det! Jag hade kräkts julemusik om jag hade varit tvungen att lyssna på det varje dag i 3 veckor.

Grejen är ju den att det är SAMMA skiva som spelas överallt. Det verkar finnas ett begränsat antal jullåtar som människor vill köpa. Herregud, jag mår dåligt när jag tänker på det.

Ett tips till alla er där ute.

BOB DYLAN HAR SLÄPPT EN SKIVA MED JULSÅNGER, PRÖVA DEN VETTJA!

=)


Kommentarer
Postat av: carin trolle

Finns ett tyskt företag som heter Wave music ( tror adressen är www.wavemusic.de ) som gjort mycket bra julskivor...säljs på The Home Company.

2009-12-08 @ 13:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0