Lördag.

Minus 3 grader, vindstilla och uppehåll= perfekt löparväder. 9 kilometer på asfalt blev det idag. Jag saknar skogen, hur mycket som helst. Jag vill ut och springa på stigarna och försvinna in i mig själv. Jag är trött på asfalt och buller. Jag längtar tills ljuset kommer tillbaka och jag kan ge mig ut i skogen igen. Det hade ju gått att köpa en pannlampa och ge sig ut om kvällarna men Kristoffer skulle nog aldrig tillåta det.
=)

Nåväl, idag firar jag lördagen ensam igen. Kristoffer är och roar sig kungligt med poker och öl. Jag ska roa mig, knappast lite kungligt men nästan med vin och...ja jag vet inte.

Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att tappa upp ett glas vin. Så nu sitter jag här i soffan, lite svettig och rosig om kinderna och smuttar på mitt vin, glad att det är lördag.
Skål på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0