Ååååååååh vad skönt det är att vara hemma.

Nu har jag jobbat tillräckligt många timmar, jag har även varit ute och sprungit 6 kilometer i kylan, iiiiiiiiih vad kallt det var!
När jag kom hem så hade min kära pojk lagat mat till mig. Löjligt god lax i ugn blev det. Han använde sig av citron, pesto och grädde, oh my god!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen och läsa min nya Historiatidning som damp ner i brevlådan idag. För er som inte vet så är jag otroligt intresserad av historia, inte av krigshistoria utan mer om Inkafolket, Mayaindianer, Romartiden och speciellt Egypten. Jag fashineras av kulturer och har alltid gjort. Otippat kanske.
=)


Ser ni? Egyptiens mumier, yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0