Vilse?

Var i skogen igår, så jäklar underbart!
Jag hittade massa gula kantareller,
sedan gick vi hem till våra vänner och stekte svampmacka, mmmm.
Kvällen gick åt till att spela Wii och dricka vin i massor.
Tack Mimi och Viktor, ni är underbara.

Idag har jag mött upp min lillasyster och hennes kompis.
Härligt att se henne igen, det var ett par månader sedan sist.
Vi har tillbringat hela dagen i Slottsskogen, druckit vin och tittat på folk.
Nu är vi hemma för att svida om och fylla på lagret.
Ikväll kör vi grillfest här hemma med goda vänner, senare ikväll ger vi järnet ute på Göteborg krogar.
Allt är underbart och jag njuter av livet!




Morgonmys.
Idag vaknade jag hemma hos mina vänner av att det här bjässen på 50 kilo satte sig på min mage.
Hon är världens finaste hund!




Min underbara och söta lillasyter!




Kärlek.




Festivaloutfit:
Klänning: Köpt i Mexico City, Armband: Gina Tricot, Hatt: Prickig Katt, Halsband: Mexico.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0