Vilken dag!

Jag bestämde mig idag på morgonen för att strunta i att tävla på lördag.
Jag måste varva ner lite. Kroppen har redan börjat säga ifrån, värken har börjat göra sig tillkänna igen.
Jag stressar för mycket och att åka buss fram och tillbaka till Göteborg hade blivit ett stressmoment.
Meningen var att loppet skulle stärka mig och peppa mig till att fortsätta springa.

Det blev det vanliga 12-timmarspasset idag och direkt efter det så stack jag ut och sprang 1 mil.
Det är underbart att ut och springa och rensa tankarna, jag mår bra av det.
Nu, precis nu börjar min egentid.
Nu har jag krypit ner i en renbäddad säng, nyduschad och laptopen ligger på magen.
Dags att läsa lite nyheter och tänkta på andningen, jag har exakt hela 40 minuters egentid och då hinner jag även med hela 7 timmars sömn, lyx...

Ha det så bra där hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0