Vad har jag gjort???

Nu sitter jag här, fattar knappt själv vad som skedde.
Några enkla knapptryck, så var det liksom klart.
Nu måste jag verkligen visa vad jag går för...

Det är stort för mig folkens, det är det.
Jag har precis anmält mig till Göteborgsloppet år 2010 den 22 maj, 2.1 mil.
Medan jag ändå höll på så passade jag på att anmäla mig till ett annat lopp,
jag vill ju inte tappa suget.
Nu ska jag springa Midnattsloppet i Göteborg som är på 1 mil om 16 dagar,
tror nog att det är dags att börja träna på allvar....
Herregud, ibland blir jag lite trött på mig själv och min impulsivitet.

Jag är ingen löpare, har knappt tränat de senaste 10 åren.
Jag började lite smått för ett år sedan att gå, sedan för att jogga, nu måste jag fan lära mig
att springa också!

Det kan inte gå mer än åt helvete...

Nu måste jag packa och ta djupa andetag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0