Snart slut på veckan.

Idag vaknade jag och var ganska sliten,
det kändes som om jag precis la huvudet på kudden, nit nit.
Tack och lov för att det finns en dusch, annars hade detta aldrig gått.

Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra till helgen.
Ska jag jobba lördag, ta bussen hem till Göteborg, vara framme 20:30, springa loppet, hem och sova och sedan sticka vid 16:00 på söndagen.
Eller ska jag jobba lördag, ta det lungt i Oslo och få mig en vilodag på söndag?
Åh, jag vet inte!

Jag vill ju gärna springa, det kommer att stärka mig men frågan är om det inte blir ett för stort stressmoment för mig.
Det som är jobbigt är att jag hade sett fram emot att få träffa min fina sambo igen.
Kanske vi kan härda en vecka till?

Jag måste bestämma mig idag.

Nu ska jag ner och äta en härlig frukost, sedan blir det jobb, vart fall 12 timmar.
Ha en skön dag.




På väg till middag nere vid Aker Brygge.




Jag har glömt hur fint det är här på Aker Brygge.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0