Kärt återseende.

Kom precis tillbaka från soliga Småland till regniga Göteborg, vilken nitlott.
Det första jag gjorde när jag kom in genom dörren var att sätta på datorn.
Den betyder mycket för mig och jag skulle aldrig klara mig utan den.

Jag har haft det underbart, verkligen.
Vi har ägnat oss åt kvällsdopp i sjön och umgåtts med vänner.
I lördags var det bröllop, det vackraste jag någonsin har varit på.
Dom gifte sig på en äng med utsikt över en sjö,
solen sken och gräset vajade i vinden.

Nu är det dags för mina söndagsrutiner, dom får inte ruckas.
Söndagstidningarna, godis, soffa och fotboll som skvalar i bakgrunden.

Imorgon kommer mer uppdatering.

Ha en skön söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0