Jill is back!

Ja, nu är jag tillbaka igen efter några hektiska och några lite mindre hektiska dagar.
I fredags jobbade jag som vanligt mina 12 timmar, efter jobb stack vi hem till en gammal arbetskamrat och drack vin. Det var mysigt att få träffa henne igen.

I lördags jobbade jag också men då skonades jag från 12-timmarspasset.
Jag var rätt så sugen på att hitta på något i lördags men det hela slutade med det här:



Vi bullade upp hos "hemma" på hotellet med massa kuddar i vår grymt sköna dubbelsäng,
sedan satte vi på Changeling, tittade på den och blev deprimerade.
Det var en grymt bra film men den var också väldigt hemsk.
Jag tar så illa vid mig av verklighetsbaserade filmer.

Att jag tar det lugnt en lördag tillhör ovanligheterna men ibland måste även jag chilla ner.

Nu ska jag ut och springa en tur.
Mer inlägg kommer senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0