God kväll på er!

Kom precis hem från jobb,
det har onekligen varit en lång dag men det har gått förvånansvärt bra.
Känner mig inte så värst sliten alls om jag ska vara ärlig.
Jag har ägnat dagen åt att lära upp en blivande butikschef,
det är faktiskt ganska skoj.
Man formar dom så som man vill ha dom,
sedan är det bara att hålla tummarna på att resultatet blir bra.
Om det inte blir det så har jag misslyckats, så enkelt är det.
Jag är extrem perfektionist när det gäller jobbet,
 allt ska ligga på sin plats och det ska finnas rutiner på allt.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och unna mig ett avsnitt av Desperate H innan John Blund
kastar grus i mina ögon.
Det är lajbans med internet på hotellet, jag passar på att lasta ner en massa. =)


Jag  var inne i denna butiken i söndags. 18 olika designers har slagit ihop sig och
säljer sina grejer här. Otroligt rolig butik och bra idé.














Söndagsmarknad på Blå, alltid lika roligt. Här hittar man massa prylar av hantverkare och
roliga glasögon från Japan med styrka i.




Ännu en söndagsmarknad på Grunerlökka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0