Frukost

Har krupit upp i soffan för att inta min dagliga highlight.
Det är så skönt med lång frukost.
Att kunna sitta i lugn och ro och läsa tidningar, bloggar och njuta av mitt nymalda kaffe.
Önskar att jag alltid kunde ha det så här.

By the way så är det Kulturdagarna här i Götlaborg.
Det är evenemang över hela staden och till helgen är det Way Out West.
Någon som ska dit?
Det kommer att bli galet bra.
Tänkte att jag skulle ner och ta del av spektaklet lite senare idag.





Många koppar blir det.




Blanda (gärna eko), cashew, valnötter, mandlar, hasselnötter, paranötter,
solrosfrön, linfrön, russin och gojibär, do it, do it, do it.
Man håller sig mätt länge och det behövs inte så mycket heller.
Avnjut detta med naturell yoghurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0