Få något gjort.

Idag har jag fått både det ena och andra gjort.
Hela lägenheten är städad, tvätten tvättad, nya grymma löparskor är inhandlade
och ett möte med revisorn är avklarad.
Jag känner mig nöjd, det är viktigt att inte slita ut sig första dagen efter semestern.
Nu ska jag ner och spela squash.
Lägger upp lite bilder från helgen då jag var i Småland på bröllop och var serveringsansvarig.
Jag inledde serveringen med att spilla rödvin där brudgummen satt,
lite ringrostig.
Annars gick allt som smort, har glömt hur roligt det är att servera.
Folk är så tacksamma. =)



Inte alla som har en vollybollplan på tomten.
Uppskattat av oss "ungdomar"




Lämmeltåg ner till bryggan för ett kvällsdopp i sjön efter svettig volleyboll.



















Huset där brölloppet hölls.




Dags att jobba lite inför middagen.




Så vackert brudpar.



 
Vem vill inte gifta sig såhär???




Serveringskläderna på, dags att jobba på allvar.




Självklart hann jag även med otaliga glas rödvin innan handduken kastades
in vid 4-snåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0