Dags att röra på sig.

Jag VET att jag sa att jag skulle stanna hemma hädanefter,
nu verkar det som om att det inte blir så iallafall.
Min gamla chef från Oslo ringde i fredags, han gav oss ett
erbjudande som vi inte kan tacka nej till, jag och Johanna.
Jag är sanslös och inte ett dugg förvånad,
det ligger inte riktigt i min natur att slå sig ner.
Jag tränar dock på det.

Arbetet med vår egna lokal här i Göteborg har fått stanna upp,
vi väntar på grönt ljus från skattekontoret, bolagsverket och så.
Det är helt otroligt att chefen ringde så passande,
han är underbar.

Jag tycker att det ska bli lite roligt att komma upp till Oslo igen,
det är en stad som jag under 5 år bott i.
Det är en ung stad, mycket fester och rörelse.
Jag kommer att uppdatera om möjlighet finns,
vi ska bo på hotell i en vecka och jag är inte helt säker på att det finns internet.

Idag åker min lilla lillasyster hem, det har varit roligt att ha henne här.
Inatt kom hon och hennes kompis hem 05:30, misstänker att dom hade ganska skoj. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0