Dagens skörd.

Idag har vi fått undan massa skräp i vår fina lokal så nu kan Göteborgarna se lite bättre vad det är vi håller på med.

Sedan i lördags har vi fått gjort massa, vi har nu rivit allt som ska rivas och vi har nu gått in i uppbyggnadsfasen. Jag och Johanna fokuserar på övervåningen. Det är här ni ska få sitta när ni kommer till oss för att få dricka gudomligt god kaffe.

Förresten så kom det förbi en kaffeleverantör idag, hon hade hört ryktesvägen att vi skulle öppa kaffebar så nu ville hon att vi skulle köpa av henne.
Våra krav är att det ska vara en liten grossist, kaffet ska hålla hög kvalité samt ok priser.
Kan inte vara så svårt va? =)
I vilket fall som helst så ska vi på möte med henne på torsdag.

Det är så underbart att kunna bestämma helt själv, inget "flicka lilla" här inte.
Nu är det VI som bestämmer och ingen annan.

Nu ska jag ut och springa, inte så lockande i detta vädret men jag måste innan jag tappar all kondis jag har byggt upp.




Övervåningen ska bli så fin så fin.




Här ska ni få sitta och dicka kaffe och se ner på folket som går förbi.




Man behöver nödvändigtvis inte ha på sig sina finaste kläder när man måla.




Dagens påökning i skyltfönstret. =)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ser fram emot att komma och fika när jag kommer till Göteborg. :-) Om jag överlever nollningen ;-)

2009-08-31 @ 20:07:09
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0